Nya bordet

Har svårt att bestämma mig hur vi ska ha det i köket så nu står bordet i mitten och så ska jag ta och fixa det imorgon efter jobbet. Hela familjen körde till stan på förmiddagen. Jag behövde fixa med att skaffa träningskort på Friskis och svettis. Det var en stor ändring i entrén sen jag var där sist. Superfint hade dom iallafall, Så nu är det bara att börja träna. Får bli bas-passen först eftersom man är så otränad och sen är målet puls-medel. Vill verkligen ändra på mitt levnadssätt som jag har nu. Den är inte alls bra :( Men det kommer krävas många olika styrkor. För det är oerhört svårt att komma ur ett beroende och negativt tänkande. Och äta med känslor. För det är det jag gör. Äter när jag är glad, äter när jag är ledsen.....

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du fixar det Malin. Du har alla förutsättningar på plats nu :) Ta en dag i taget, planera max en vecka i förväg och står det träning i kalendern; så är det träning :) Och gör det enkelt. Det är mitt mål - så enkelt som möjligt. Kraschlandningar är inte kul (ibland behövs dem för att inse det goda i livet) men inte alltid.



SÅ; en dag i taget ? :)

Kram

2012-01-11 @ 11:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0