Lördag

Sitter på jobbets lunchrum och har rast. Och det är nästan så jag håller på att somna! Är så trött och jag har 4h kvar. Men det är mkt folk idag så tiden får nog fort. Hoppas verkligen vi hinner klart med det jag håller på med bara.

Kul ska det bli när jag kommer hem iallafall. Johan och svärfar körde och hämtade bordet idag och lillhjärtat myste med sin farmor <3
Så vi ska väl montera det och stolarna ikväll och lacka det med så klart. Sen ska väl lite smått och gott upp. Får visa bild sen.

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så snygg i nya frissan!!! <3

2012-01-09 @ 23:39:06
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: malin

Tack tack :)

2012-01-09 @ 23:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0