En tråkig torsdag

Idag blev vi väckt av telefonen vid 07.30. Att man är trött är bara förnamnet. Jag vill ha massa sol, men ute är det bara regn, blåst och ruggigt :(
Johan ordnade med en mysfrukost så jag fick ett par minuter i sängen innan Arvid kom inspringande. Han tar det inte lugnt utan han kastar sig över en. Stackars mamma blir helt gul och blå :)
...
Förmiddagen har varit supertråkig. Regnet bara öser ner och blåsten gör det inte bättre. Så inne har vi blivit. Och nu ligger Arvid och sover sen en timme tillbaka och jag passade på att plocka undan lunchen, tömma diskmaskin, fylla den, plocka undan tvätt och leksaker har kommit ifrån golvet.
...
Snart ska vi göra oss klara för jobb och dagis. Helst hade jag legat i sängen med täcket långt över öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0