Snö!

Julia vaknade samma tid idag som igår. Nu sover hon igen och jag ska göra det med för jag är trött och irriterad för jag har åkt på en onödig förkylning!

Igår eftermiddag gick jag ut och donade det sista i trädgården. Hade inte hunnit med att ta upp barrhögarna jag krattade ihop sist. Men nu är det färdigt och gatan fick med ett upplyft. Leksaker åkte in i garaget mm. Och nån timme senare börjar det snöa och har typ fortsatt hela natten och det håller fortfarande på :) lite tur var det.

Johan försökte dona lite i källaren med två barn men med Arvid i krokarna så är det inte lätt då han tycker det är intressant med sånt som man helst inte ska hålla på med. ;) och där nere finns det hur mkt som helst. Så det får bli lite kvällsarbete för mig och Johan.

Idag blir det lite småfix under dagen och förhoppningsvis kommer vi iväg på julskyltningen och snön kunde inte komma vid bättre tillfälle...julstämning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0