Förkyld och får ta en massa trots och prövningar!

Sitter i soffan med mitt minihjärta i famnen som får sin "lunch". Samtidigt som jag hostar lungorna ur mig :( och näsan ringer.
Så irriterande det är med dessa förkylningar.

Har iallafall tvingat på mig att skotta uppfarten så det är skönt att det är klart för idag, förhoppningsvis....började lagom att snöa igen när jag var klar. Tvätten är sorterad och en maskin är igång. Ska ta tag i dammsugning innan det är dags att hämta lillhjärtat på dagis. Jag kommer nog vara rätt slut ikväll.

Kan ju hoppas att Arvid inte strular idag! Dom senaste dagarna har han vägrat lämna dagis och klär på sig. Han har grinat, skrikit. Man blir så matt! Det är så man vill sjunka genom marken :( suck! Är det inte det ena så är det det andra! Snälla ger mig mer tålamod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0