Mitt i veckan

Blir verkligen glad över att hitta nya bloggar som man fullständigt älskar från första stund. Man får en massa inspiration till att hitta på nya saker. Idag har nog tröttheten slagit rekord tror jag. Har så klart dåligt samvete för Arvid blir lidande idag. Men han har varit så lugn och snäll hela förmiddagen. Jobbade till 18 igår, kommer hem och äter serverad middag. Småplockar och fixar disken. Sen är det soffmys och 21.30 däckar jag och sover till Johan väcker mig vid 23.45. Sen har jag svårt att somna om men efter 01.30 lyckas jag. Arvid kommer sen in vid 7 och då är jag helt zombitrött. Känns som jag inte fått en blund inatt. Och så har det känns hela fm. Fick lägga mig i soffan och vila ögonen för jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Och min fina son sitter tyst och tittar på en film. Kommer ut ibland och tittar till mig och ger mig pussar. Så idag visste han vad mamma behövde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0