Lite sömn och många tankar

Här hemma blir det inte mkt sömn för mig, vaknar tidigt för toalettbesök och därefter ligger jag och vrider och vänder miljoner gånger och tankarna börjar snurra. Lyckas somna och sen vid 5-6 kommer Arvid och ska ligga bredvid mig. Och jag kan inte förstå hur en två åring kan ta sån plats ;) och sen är man helt förstörd.

Och sova på dagen kan jag glömma för Arvid har dom senaste dagarna sovit typ 15-30 min på fm endast för vi är iväg och hittar på saker med mina föräldrar. Men men, det lär ju inte bli bättre ;D Förhoppningsvis sover Arvid till minst 7.00 sen om man har tur.

Det här med att det ev. blir kejsarsnitt är jag inte direkt ledsen över. Jag har fått uppleva en vanlig och toppen förlossning med Arvid. Men hade det varit tvärtom så hade det nog känts annorlunda. Om det blir kejsarsnitt ( vilket jag tror till 95% chans) så är risken att jag får lov att bli nersövd. Pga. ryggoperationen jag gjorde 2010. Och då får inte Johan vara med utan man träffar barnet efteråt. Men nu vet jag inte vad jag ska känna till det för jag vet ju ännu inte vilken dom bestämmer sig för att göra.

Det är iallafall dags att börja göra sig redo och ordna med det sista här hemma <3 Hade varit fantastiskt om vi hade fått huset nu redan så man hade kunnat boa in sig rejält. Men man kan inte få allt som man vill. :)

Godmorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0