Blöjtårta

I söndags efter jobbet besökte vi Julia och hennes familj. Fick träffa lilla sötnosen Nellie. Åhh vad liten hon var. Det är inte klokt vad man glömmer snabbt. Och snart är vi själva där :) 
I present hade jag gjort en blöjtårta som innehöll badtvål, olja, skallra och nappar. Glömde ta kort när den var inslagen i cellofan så ni får se den lite halvgjord. Slog mig sen att jag köpte exakt samma färg på banden som när jag gjorde en till Alva. Jaja...det är roligt att göra såna iallafall.
Johan hade lagat en kycklinglasagne som vi alla sen mumsade på. Det var riktigt gott och ett recept som ska sparas. Vi hade en trevlig kväll och det var så härligt att mysa med bebis, men nog var man ovan, visste liksom inte hur man skulle hålla början. men sånt sitter sen i ryggmärgen :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Den var så fin! ÄR fin! Tack så jätte mycket <3

2012-08-15 @ 12:11:46
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0