Onsdag 110914

Skulle ha bloggat i måndags men Johan hade inte fixat min dator pga ny anslutning.
Idag är jag ledig men skulle egentligen jobbat men J behövde åka till Gbg. Så jag får lov att jobba fredagkväll istället. Fun...NOT!
Är så frustrerad just nu med att bo i hyresrätt för dom håller på att borra, hamra, väsnas i lgh brevid. Vet inte om det är badrummet dom håller på att göra om. Men det låter som ett jävla sågverk. Har precis lagt Arvid så vi får se om han kan sova eller inte. Hoppas fan att dom går på lunch snart så han får sova en timme ostört iallafall. Än så länge har han inte sagt nått.
Men det är så lyhört här så man ibland blir mörkrädd. Grannarna är iallafall duktiga på att låta när dom har latjoo i sovrummet. Det hörs liksom långt ut på gatan, pinsamt!
*
*
I måndags var det iallafall vägning och det gick väl så där. -0,7kg blev det. Slarvade lite men jag ska försöka göra en bättre vecka nu istället.
Dags för dagens måsten! Bye

Kommentarer
Postat av: hannah

jätte bra malin, minus är ju ändå minus. det rekommenderas med -0.5 kg i veckan så du är ju super duktig! keep up the good work! kram

2011-09-14 @ 13:39:34
Postat av: Malin

2011-09-14 @ 14:20:29
URL: http://kan
Postat av: Malin

Tack Hannah, ja du har rätt, man ska vara glad så länge det är minus. Kram

2011-09-14 @ 14:22:47
URL: http://kanonbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0