Måndag = vägning

Då var det måndag igen och man har varit ledig. Vädret var jättetrist så det blev bara en liten promenad med vagnen på förmiddagen. Sen har vi hållt oss inne hela dagen, förutom på vi har gått mellan tvättstugan och hemmet. Arvid har blivit dålig i magen så han blir hemma från dagis imorgon, tråkigt nog, för han gillar att vara där. Men efter som vi inte riktigt vet vad det beror på så blir han hemma. Så Johan får ta första VABBen.

Måndag kommer betyda vägningsdag och för en vecka sen var det starten på mitt nya liv. Och nog blev det ett ok resultat =)
Vågen visade -2.1kg. Kul start! Visst hade jag dagar då jag föll för frestelsen men fler dagar jag stod emot.
Var på första gympapasset ikväll och det var roligt att äntligen komma igång att jobba bort fläsket! Hade svägerskan med som sällskap för det blir roligare om man är fler. Hela passet gick bra, förutom när vi gjorde övningar liggandes på mage, då tog det stopp med ryggen, AJ! Men det var inte så att jag hade ont hela tiden. Sen ska vi inte prata om hur det kändes i höften, OMG....nog känns det att man har fött barn!!! Det värkte som attans. Men efter ett par gånger så har man jobbat bort det och allt flytter på bättre, även sätta stegen rätt. förhoppningsvis =)
Nej nu är det dags att kolla vad som hände på Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0