Zombi

Alltså jag är helt färdig om kvällarna. Jobbade till 22 idag och satte mig dumt nog i soffan för att varva ner. Somnar och vaknar nu 02.05. Jag är helt medvetslös när johan pratar med mig. Sen vet han om att han måste dra upp mig för att jag ska vakna till ordentligt. Men det skiter han i och går och lägger sig utan att släcka ner lgh. Ska sluta sätta mig i soffan och hoppa direkt i säng i fortsättningen!

Får se hur det är imorgon bitti, Arvid är inte helt hundra. Han hade somnat i Johans famn dem lilla biten mellan dagis och hem. Snacka om trött. Men det är kanske inte så konstigt för sovstunden blev bara 1.10h under fm.

Idag är det fredag och det gillar vi :) Ledig i helgen och det ska bli skönt. Har lite planerat, skoj skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0