Onsdag

På grund av att Arvid är sjuk så är jag hemma och vabar och det visar sig att det inte blir nått jobb denna veckan. Bra på ett sätt för jag kan vila och ta det lugnt så min förkylning försvinner. Mindre bra är mindre pengar men man kan inte rå för att barnen blir sjuka.

Efter 08 klev jag upp och gjorde mig klar. Nu på förmiddagen har det blivit dammsugning och golvtorkning. Snart så ska allt vara på sin plats innan mina älskade föräldrar kommer.
Mysfaktorn kommer vara hög och jag ska verkligen njuta!!!

Arvid är verkligen jätteduktig och ska hjälpa till med både dammsugningen och golvtorkningen. Man kan ju bara hoppas att han har ärvts rätt gener när det gäller städning!!!

Nej om man skulle resa sig från soffan och fortsätta med lite nytta.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller tummarna för att ni båda blir friska snart och slipper alla dumma sjukdomar m.m..



Mysigt med föräldrarna på besök! Passa nu på och njut för tiden går tyvärr fort när man har roligt!



Kram

2011-10-19 @ 20:24:03
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra
Postat av: Johanna

Snygging!!!

2011-10-25 @ 00:03:28
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0