Middagsgäster

Oj det har blivit samma rubrik på dom senaste inläggen :P så det kan bli!

Idag gjorde jag min första 07-öppning och det gick bra, jag kom i tid :) Timmen mellan 07-08 gick förvånadsvärt fort och hann med en hel del. Så det var bara roligt. Och några kunder hade vi med så klart:) man får ge det lite tid för det tar ett tag innan folk upptäcker dom nya öppetiderna.

Sen på eftermiddagen kom lite middagsgäster. Julia och Casper kunde inte komma pga sjukdom, men Johanna, Jocke, Neo och Mio kunde <3 ersätta istället för vi hade redan tagit fram mat. Riktigt bra kväll blev det! Efter 19 var Arvid helt färdig! Även Neo var trött. Men det förstår jag som dom leker! Goa ungar. Jag somnade med som en klubbad oxe i soffan till House. Vaknar till vid 00 av att nästan behöva spy, not good! Så nu ska jag släcka lampan och sova. Imorgon ska jag ge mig på att tvätta fönster. Men först en tur till ÖB när dom öppnar.

God natt.......


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tur det finns vänner som kan rycka in när man får problem med saknade middagsgäster :-). Kul inititiv av Johan att efterlysa dessa på fb, hihi!

Måste ses snart igen :-)

Kram kram

2011-10-05 @ 10:50:49
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0