Helg

Vill bara skriva ett litet inlägg innan jag ska gå upp. Arvid har börjat att vakna sina vanliga tider nu 06.30-07.30. Och det är inte lite han gormar från sängen. Han har såna konstiga ljud för sig. Tycker han kan lägga lite energi på att uttala riktiga ord nu så man kan förstå honom :)

I fredags när han fick träffa sin mormor och morfar så var han sååå blyg men det gick över rätt snabbt och nu har han så skoj!

Vi körde ner till stan och shoppade loss och sen blev det en hemmakväll med lite småfix. Dagarna går så sjukt fort! Och igår så körde vi till Kivik i hopp om att äppeltavlan var kvar men tyvärr, men vi strosade runt lite och sen körde vi vidare till musteriet. Det var verkligen en härlig höstdag med kall luft samtidigt som solen lyste och värmde.

Och på kvällen var vi bortbjuda till svägerskan. Toppen middag och sällskap. Fast jag hade sån huvudvärk i början så jag var inte på topp som jag ville! Barnen var så oerhört glada över att äntligen träffas. Det var inte en lugn stund:)

Är så glad över att ha fått den familj jag har fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0