Söndag

Börjar blogga inatt men somnade ifrån hela tiden så jag gav upp. Skulle säga det att vi hade bingokväll hemma hos oss förra söndagen och vi blev många! Men det var roligt trots lite rörigt. Ungarna skulle så klart leka med oss föräldrar när det var dags att spela :) det är såna här tillfällen man önskade att man bodde i ett stort hus. Tror vi var 18 st plus två bebisar. Johan mös verkligen när han fick Mio i famnen. Mio somnade gott!
*
Idag önskade jag att jag hade sovmorgon. Längesen jag fick sova ut. Hela veckan har varit tjock med saker så det har blivit sena kvällar och tidiga morgnar.
Nej om man skulle klä på sig och bege sig till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0