Snart december

Tänk imorgon är det f ö r s t a d e c e m b e r! Det är inte klokt vad tiden har gått snabbt.

Jag och Johan har kommit överens om att vi ska ha morgonmys varje dag...så det blir tända ljus, frukost och julkalendern med hela familjen <3

Igår var jag hos Johanna som hade Barnkällarnparty eller vad man kan kalla det. Vi fick se hur mycket fint som helst. Synd man har så lite pengar i december för det ska gå till så mycket annat. Men till våren har man mer att handla för. Plus det blir perfekt till Arvid fyller år.
Tack Johanna för en jättetrevlig kväll!

Nu medans lillkillen har sovit så passade jag på att tvätta av fönstren utvändigt. Efter den häftiga stormen så blev dom sååå lortiga.
Men jag börjar höra hans ljuva stämma så jag får avrunda.

Arvid fick pröva spela bandy ute med grannbarnen. Var tänkt att han skulle få klubborna i julklapp men jag kunde inte hålla mig. Han tyckte det var superskoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0