Nattuggla

Jag har verkligen vänt på dygnet. Kommer inte i säng före 00.30 typ ibland somnar jag på soffan en stund men oftas blir jag uppe framför tvn. Sen vaknar man oerhört trött dan efter istället.

Ska försöka vända tillbaka till det rätta snart. Jobbade kväll idag och timmarna flöt på bra. Finns så mycket att göra att man ibland önskade man kunde dela sig på två! Men man för göra så gott man kan. Har en massa nya listor mm som ska görs men det känns svårt att hitta tiden när man oftas sitter i kassan. Men det ska väl kunna lösa sig på nått vis.

Härligt med denna fredag för det betyder ledighet! Får se vad jag och lillhjärtat hittar på. Jag vet iallafall att när han vilar så ska det städas! I helgen är det storhandling, jobb och dop, så det är lite svårt att hinna med annars. Får middagsgäst ikväll så det är väl med en ursäkt att man behöver ha lite städat.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0