Torsdag

Godmorgon gott folk!
Blev inte så mycket bloggande igår då jag och Arvid var hemma hos Jenny och Alva på eftermiddagen. Jenny hade gjort rabarberpaj, verkligen sommarfika. Vi satt i trädgården på en filt och mös. Fast det var inte långvarit :) Våra barn skulle på allt som man inte skulle vara på. Dom är för härliga!
Vid 15-tiden gick vi hem, fast Arvid somnade efter 10 min så jag gick en runda stället för att gå hem. Riktigt skönt i värmen.


Efter 16 var vi hemma igen och jag började smått att förbereda maten innan Johan var hemma från jobbet. Sen blev det den vanliga proceduren som är på kvällen och 21 satt vi och kollade veckans avsnitt av Grey´s, ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0