Gokart

Igår så var vi ut med Johans jobb. Vi körde gokart, premiär för mig och Johan. Sjutton vad roligt det var! Nog var man feg i början men sen vågade man på när man hade känt efter hur bilen var. Och man fick lite draghjälp när killarna kom i väldans fart, man följde ju efter dom i kurvorna =) Detta kommer jag och Johan definitivt göra om. Jag var väldigt tveksam från början men jag ångrar inte en minut att jag körde!

Kom tyvärr inte på pallplatsen men jag hade jätteroligt. Därefter körde vi ner på stan och käkade på restaurang Kristianstad steakhouse. Det var verkligen toppen mat och det höll alla med på. Jag åt planka och njöt varje tugga =) Toppen kväll var det! Snälla svärmor♥ passade Arvid så vi kunde roa oss lite. Tur med vädret hade vi med. Idag regnar det för fullt, annars hade det varit så trist. Efter lunch så ska vi till J och A och leka lite. Ska bli skojigt värre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0