Godmorgon onsdag

Godmorgon, här har vi varit vakna sen 07 i morse. Arvid vaknade 02.30 inatt och var ledsen. Länge sen sist han vaknade under natten men ny blöja och en liten skvätt välling somnade han igen. Och nu sover han sen en timme tillbaka. Under morgonen har vi busat och lekt med den nya kraktorn han fick i present. Storfavoriten. Han kryper med den och undan går det :)

Själv har jag plockat undan lite här hemma och skrivit lite komihåg lista över allt som kan vara bra att göra! Den är lång lång. Mycket småsaker men som borde göras :)

Pratar med Julia på msn samtidigt som jag bloggar. Hon är ju i turkiet nu och gottar sig. Hon har det toppen och man är inte ett dugg avundsjuk :P Saknar er!!

Nu ska jag ut och njuta i solen innan lillkillen vaknar. Så fort jag brukar skriva om Arvid så börjar han låta. Hur kommer det sig? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0