Lite doft av liljekonvaj

Fredag igen :( Veckan går för fort!!!
Idag har jag och arvid besökt stan för ett par ärenden. Arvid somnade i bilen på vägen hem så jag la honom i vagnen och jag passade på att klippa gräsmattan på baksidan. Trodde ABK skulle ta där, för det är helt fritt från grejer. Jaja det gick iallafall bra. Nu på eftermiddagen tog vi cykeln och cyklade till stackedala för att kolla hur det har gått med liljekonvaljerna. På vägen träffar vi på Jenny och Alva så vi tar följe, mycket trevligt med sällskap. Jag fortsätter en bit och konstaterar att dom är väldigt små än så jag avvaktar ett litet tag och ser om det kommer upp mer. Lite svårt att gå och plocka när man har Arvid med. Det är ju så mycket mygg och flugor i skogen så man vill ju skona han från det också. Men skönt med lite motion idag iallfall, nu är man har börjat lite smått med att gå ner i vikt igen.
Skulle ta kort på den lilla buketen liljekonvaljer det blev men mannen i huset har den på jobbet, så jag tar en lånad bild istället :P


Favoritblomman big time!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0