Cykeltur

Nu efter lunch tog vi en tur med cykeln. Körde upp till stackedala och sen vidare via skättilljunga. Hörde nått i skogen när jag cyklar längs med vägen och ser ett par rådjur springa. Dom hörde Arvids ljuva stämma, häftigt var det iallafall. Dom stannade upp så jag såg dom klart och tydligt. Naturen är fantastisk.
Efter en halvtimme börjar det bli tystare och tystare bakom mig och känner arvids hjälm på ryggen hela tiden och det slår mig sen att han sitter och sover i cykelstolen =) Har tyvärr ingen bild för när jag stannade så vaknade han och han blev ledsen ett par gånger och det var väl när han gungade till lite extra i guppen. Lillagubben =)

Det var iallafall en skön tur och man känner verkligen att man är otränad som bara den!
Sen blev det lite lek, han är så himla gullig när han ska krama mjukisdjuren!

Älskade unge!!!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Sååå goosiga bilder <3

2011-05-12 @ 21:59:01
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0