Äntligen en till tand

Då var det ny vecka igen och egentligen hade detta varit min första arbetsdag om jag inte förlänge med 4 veckor. Känns konstigt att man ska tillbaka till arbetet efter nästan 1,5 år. Än har jag inte vant mig med tanken. Tiden har gått för fort helt enkelt.

I lördags gjorde jag och Johan lite ärenden på stan och på kvällen kom Sofi, Magnus, Martin och Mona på middag. Lite valborg skulle ju firas. Körde upp till stackedala för att kolla majbrasan. Men det var inget att hurra för direkt. Så vi var inte borta länge. Arvid höll igång till vi kom hem och vid 21 sov han gott.

Igår tog vi en lugn förmiddag med en promenad till ån med svärföräldrarna för att mata änderna. Riktigt trevligt, som avslutades med glass =) Sen cyklade vi till kära Julia och Casper på eftermiddagen och fikade lite där och lekte massa i Caspers rum. Hoppas dom får en kanonsemester, något avis =) Sen på seneftermiddagen så var det tvättning och dammsugning som stod på schemat.

Inatt vaknade vi av att Arvid var jätteledsen, näst intill otröstlig. Men efter en stund lugnade han ner sig och somnade om i Johans famn. Sen sov han till strax efter 8. Och då fick vi svar på vad det var som bekymrade sonen och det var en ny tand. Har länge väntat och har sett att det har varit nått på gång i överkäken. En liten liten vit prick syns på vänstra framtanden på övre käken. Nu är det bara att välkomna den!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för igår kära vänner! Hoppas ni får en härlg tripp till ullared imorgon och två härliga veckor här hemma i Sverige medan vi är borta. Jag ska sola, bada och njuta massor åt dig! Stor KRAM!

2011-05-02 @ 21:23:33
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Libannatasha

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-11-30 @ 11:27:17
URL: http://libannatasha.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0