Vill träffa folk!

Det är verkligen trist när man är sjuk.....jag vill träffa folk. Tänk om det ändå fanns en mirakelkur mot förkylning, det hade varit helt fantastiskt. Nu är jag mycket bättre men nu är det Johans tur och Arvid är väl på bättringsvägen men det hänger i sig.
Men jag vill ut nuuuu och träffa nära och kära. OMG!!


Tror Arvid saknar sin kusin. Vet att jag gör det iallafall! Det var jättelänge sen sist vi sågs pga resor och sjukdomar. Nej nu ska jag gå och städa vårat "kontor". Har inte gjort iordning där än, men nu ska jag göra ett ryck.

Kommentarer
Postat av: Faster

Vi saknar er! Nu är det sjukstuga hos oss... De andra är på bättringsvägen och nu är det jag... Hoppas vi ses snart. Stor kram

2011-03-14 @ 18:37:59
Postat av: Julia

Vi saknar er! Massor!

2011-03-14 @ 19:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0