Sommartid

Igår skulle jag egentligen på tjejfest men det blev tyvärr inställt =( Johan hade bestämt att han med skulle hitta på nått och svärföräldrarna ville passa Arvid för det var ett tag sen sist. Planerna bestod, fast jag fick vara hemma. Så jag passade på att göra sånt trök som har blivit liggande och det var ordning och reda i klädkammaren. Så skönt att ha det någolunda bra.
När vi vaknade imorse så kändes det konstigt att inte ha en son som väcker oss.
Sen vid lunch fick vi vårt hjärta tillbaka. Svärmor nämnde nått med klockan och då slog det mig att vi måste ändra klockan idag. Hade helt glömt bort det =) Så det kan gå!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för din kommentar!!

Ja det känns jätteskönt att ha blivit av med så många kilon nu. Fast hjärnan hinner inte riktigt med....

Har några kg kvar sen ska jag börja äta!!

Ha en bra dag, kram Jossan :-)

2011-03-28 @ 16:10:06
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0