FREDAG

Då var fredagen här och både jag och Arvid gillar det. Fredag betyder en massa mys och en helg att se framemot då hela familjen är samlad. Nu när jag är mammaledig igen så är helgen heligast på hela veckan. Måste se till att njuta mer!! för snart ska man börja jobba igen. Nu hade jag egentligen från början tänkt jobba from. majmånad men jag har ändrat det till juni istället. Tiden går för fort och det är nått jag inte gillar. Man fattar inte att dagarna kan gå i rasande fart.

Har iallafall haft städdag idag. Passa på när Arvid sover långa sovstunder. Nått som kom veckan då han blev sjuk och än så länge så har det hållt i sig.
Önskade att man kunde poppa en massa musik(hög) i lägenheten men jag får nöja med med lite P3 och men det är inte illa det heller =)

Nu hade jag tänkt lägga in ett musikklipp men det funkar tydligen inte just nu....=(

Ikväll ska vi ha mys med Johans föräldrar som kommer över och äter lite middag med oss ♥



Jag och lilla plutten som är stora killen nu ♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för supergod fika och en trevlig em :-). Så kul att ses igen. Kram på er

2011-03-20 @ 22:34:38
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0