Fredag 11 mars

Usch vad jag avskyr att se Arvid sjuk. Det gör verkligen ont att man är hjälplös, man vill bara att det ska bli bättre med det samma. Mammas lilla hjärta ♥

Stora hjärtat är med förkyld och jag bara längtar tills alla är friska igen.

Vi håller iallafall lite fredagsmys med tacos och glass till efterrätt. Vi la Arvid vid 19-tiden men vill inte komma till ro så han fick vara med och mysa med oss en stund innan vi la honom igen. Han är verkligen en buse ♥ Hans leenden är så man smälter.
Hoppas det fint väder till helgen för jag vill känna solen i mitt ansikte.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Usch, så tråkigt att bli förkyld och stackars de små som inte förstår varför de mår så dåligt. Hade ni varit friska så hade vi frågat om vi fick komma och fika i em och lämna en påse kläder, men det får bli en annan gång. Kram på er och krya på er

2011-03-12 @ 08:56:32
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0