Trevlig stund

Det är verkligen skönt när vissa dagar bara flyter på!
A har börjat att krångla lite när han ska sova sina för- och eftermiddagslurar. Han ska helt enkelt inte ligga i min famn och mysa. Utan han ska sitta upp och göra allt annat än sova. Jag har lite problem med att orka så väldigt länge att hålla honom för han är inte lätt längre. Men jag satt på stolen i hans rum och han fick hålla på att kolla på allt annat och ta i och ur nappen. men han lutar sitt huvud mot min axel och mot mitt bröst och visar att han är trött. Jag myser så mycket jag bara kan och tillslut så la jag ner honom och gick ut. Oftas när han ska somna själv så protesterar han lite med att gnälla och vara ledsen. Men han sa inte ett pip utan låg kvar och sen somnade han. Det är såna stunder som man aldrig glömmer. Nu kommer detta vara en engångsföreteelse, men trevlig var den =)

Klätterapan! Nu ska Arvid resa sig mot allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0