Snart allt på plats, tror jag.

God förmiddag eller snart är lunchdags =) Halv åtta slog jag upp mina ögon och kort därefter vaknade Arvid. Det är faktiskt lite läskigt att det inte många minuter efter jag har vaknat som jag hör han. Fast oftast så vaknar han först. Jag är ingen morgonmänniska direkt.
Känns otroligt skönt att kontoret är i sin ordning, har bara lite papper som ska in i pärmar men annars så är det rent och prydligt. Förvarningsboxarna från ikea är toppen och ska nog köpa två till när vi är där på besök.
Så småningom så ska vi väl få upp nått på väggarna också. Även väggord är det tänkt. Sen väntar jag på att vitrinskåpet ska förankras i väggen så jag kan ställa in alla glas som står i bananlådor. Då kan jag känna att det är snart färdigt. För vissa tar det lite längre tid att få allt på plats :P

Nu måste jag gå och väcka Arvid för vi måste till stan, det är verkligen så trist att behöva väcka honom. Men 1,5h vila är inte så illa iallafall.  

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas det är något han kan ha. Matte har så hemskt mycket kläder så han delar gärna med sig.

Hoppas ni snart är friska. Måste få träffa er och lille Arvid snart och även se ert nya hem.

Kram kram

2011-03-16 @ 23:08:35
URL: http://mattiasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0