På eftermiddagen gick jag och Arvid hem till svärmor och lekte lite. Kusinen Alva och Fredrik kom sen en stund senare. Arvid höll på att sova middag då men dom fick leka när väl han vaknade. Dom är så underbara tillsammans. Alva är så duktig på allt. Nu kutar hon jättesnabbt ♥ Jag får se upp för jag varken hör eller ser henne. Helt plötsligt så är hon bakom en så man får vara försiktigt. Hon tog till och med en kökshandduk och börjarde torka på skåpen. Hon är helt otrolig. Tydligen hade hennes mamma torkat fönster i helgen så hon skulle med göra samma sak ♥

Snälla svärmor hade köpt denna fina vårjackan till Arvid. Den är superfin och blev supersnygg på sonen! Tusen tack. Den kunde inte komma mer lägligt. För idag har det varit toppenväder. Solen har värmt, klarblå himmel och en massa fågelsång. En bekant hade till och med sett tre fjärilar. Det är verkligen vårtecken för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0