Egentid

Mitt minne är verkligen inte det bästa. Nu när man flyttar så hittar man saker man helt glömt bort. Eller glömt och glömt.....det har inte varit en smärtfri tid där orken och lusten funnits rättare sagt. Dom senaste 2 åren har varit jobbiga och egentid har inte funnits på schemat. Men nu när jag ändå hittade detta fina presentkort så måste jag iväg och göra mig fin =) Vill så gärna göra förlängning av naglar igen. Det var så fint. Får passa på att ha det nu när man inte jobbar så kanske dom varar lite längre?


Bilden är för 2 år sen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej, hoppas ni tillfrisknar snart. Jag har haft naglar i snart 2 år. Man vänjer sig lätt o inga problem att jobba. Jag vet enn tjej i hörby som jag går hos är där var 3-4 vecka kostar 320. Väl värt! Kram

2011-03-12 @ 19:55:16
Postat av: Julia

Oj, är det två år sedan du och jag gjorde vid naglarna där? hjälp vad tiden går! Det är ju skrämmande!

2011-03-13 @ 17:00:44
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Johan

Å det räcker med vartannat år fan ta mig!

2011-03-13 @ 23:29:52
URL: http://www.familjejuveler.se/johan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0