Watch

Efter jobbet igår körde hela familjen till willys för att storhandla. Man känner verkligen sig så förvirrad när man går där nu. Allt är upp och ner pga ombyggnationen, men bra blir det! Sen blev det en avslappnad kväll framför tvn.
Idag hade jag tänkt köra till stan men Johan ville också med så det för vänta till imorgon istället. Annars så är det inget speciellt som har hänt. Insåg att det är bara en vecka kvar tills man fyller år igen. Nu är det inte lika kul att bli ett år äldre som det var tidigare. Sådär 21-22 var en bra ålder, där ville man vara kvar.
Sist vi var i stan så unnade jag mig en klocka faktiskt. Har saknat det ett tag nu och äntligen tog jag mig i kragen. Hittade denna vita på Ur & Penn för halva priset =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0