Det var denna helg det.

Det är inte klokt vad helgerna går fort. I lördags jobbade johan så jag och Arvid gick och hälsade på honom och sen vidare till ica då svärmor jobbade. Ville inte riktigt gå hem än så vi fortsatte till floraparken, där vi upptäckte att dom hade satt upp en bebisgunga! Jippi. Något som har varit efterfrågat. Arvid hade det superroligt. Väl hemma igen så fick vi samtal av svägerskan som senare kom över med Alva på eftermiddagen. Arvid och Alva har så roligt ihop- Arvid ska alltid skjussa henne i gå-vagnen och det ser så sött ut!
Igår körde vi till Kicki och Martin. Arvid gillade verkligen Mattias ruschkana, men han ville bara klättra upp från fel håll så man var lagomt svettig :P Nu står det inte på förrän dom har en till i familjen ♥ Love
Sen vid 16 fick vi köra hem för vi skulle ha middagsgäster 17. Vi bjöd hem dom på lite grillade hamburgare. Fick jättefina liljor som pryder vardagsrumsbordet. Älskar verkligen blommor. Fast jag kan döda vissa snabbt ibland :P Vi hade verkligen en toppen dag!
Nu är det måndag igen, fast jag är ledig =) Ute regnar det så vi får se vad vi hittar på.
Ikväll ska jag svettas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0