Skor

Goddag ny vecka!
Idag är jag ledig som alla andra måndagar!
Jag och Arvid körde till skopunkten nu på förmiddagen och inskaffade nya dojor. Behövde till Arvid för hans ena par var spårlöst borta. Kommer hem med 2 nya par till honom och 2 till mig :) Med lite lunch i magen så sover han så gott nu. Så jag passar på att sitta här. För en liten stund sen behövde jag laddaren till datorn och tror ni inte att jag hittar skorna i kassen med laddaren. Hallå! Lagomt drygt. Ja ja köpte iallafall inte likadana par.
Jag hittade dom vita conversen på skopunkten och dom svarta på ica maxi, båda är såå sköna!
Nu ska jag plocka undan innan vi ska hem till Jenny och Alva =) Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0