Måndag

Det har bara varit regnväder hela förmiddagen och halva eftermiddagen, så jag sms a svägerskan och frågade om vi kunde göra nått. Det slutade med att vi körde(händer inte ofta, går annars) hem till dom så barnen fick leka tillsammans. Tack för sällskapet Jenny =) Därefter bar det hemåt för att laga mat, köttbullar, potatis och sås till Arvid och lax till mig, mums! Sen efter 18 kom Johan hem från jobb och träning. Arvid skinner verkligen upp som solen när han får se sin pappa ♥
Fick främmande sen då Arvids farmor och farfar kom. Lotta hade köpt en t-shirt till A som jag bara måste visa. Ska bara ladda kameran. Supertuff var den =)
Nu måste jag snart sluta, batteriet i datorn dör också snart och jag orkar inte hämta laddaren. Vill hinna med att posta inlägget helst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0