FREDAG 110121

Då är fredagen här och vi ser framemot denna helg då vi ska vara barnfri och gå på 30 årsfest. Första festen på läääääänge! Så idag har vi en del på schemat som ska göras.
En massa kul! Ska snart gå och börja packa Arvids skötväska för det blir så att vi får fika på stan. Känns som att helgen kommer springa iväg men det har jag inget emot för nu börjar det verkligen närma sig till att få nyckeln till lägenheten. Jag vet jag tjatar men jag är så spänd och förväntansfull till att starta på nytt. Det är så kul med att inreda. Jag är långt ifrån bra, men man har lite små idéer på lite nytt. Blandannat kommer vi använda oss av en del väggord.
Det är verkligen så snyggt!!!



Har ett redan på Arvids namn. Men jag har väntat att sätta upp det för jag visste att vi skulle leta lägenhet när jag fick den. För sist jag var upp till Falun träffade jag en klasskompis från gymnasiet, hade inte setts på över 6 år tror jag. Och hon säljer sånt och snäll som hon är så fick jag välja en valfri väggtext. Och då blev det den på bilden.
Kolla gärna in på hemsidan...www.holmqvist-tryckeri.se

Nej nu måste jag göra mig klar! Bye

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hejsvej!!

Ett tips, har du kollat in Tradera, skriv väggord i sökrutan, det finns jättemånga där och BILLIGA!!!!

Kram på dig/Jossan

2011-01-24 @ 19:05:15
URL: http://ericeliasemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0