Lördag

Känns verkligen toppen för tillfället...det blev jättefint med de nya tapeterna i sovrummen. Fick toaletten nymålad med pga dom hade hittat ett "fel". Vi har kört ett par gånger dom här dagarna, man vill verkligen komma igång med allt. Men jag kan säga att det är inte lätt med att ha en 9 månaders son som är överallt där man inte får vara :P Ska se om svärmor är villig att släppa iväg mig en liten stund medans hon passar Arvid då kan jag göra lite i lägenheten. Johan jobbar idag, annars får jag vänta på honom helt enkelt.

Igår hade vi grannarna över och vi åt tacos. Både gott och trevligt!
Fick se deras bebis i magen på sån 3D-ultraljud. Så mysigt att se!
Man blir lite bebissjuk när man ser sånt ♥

Nej nu måste vi alla göra oss klara för att köra. Har lite som ska hinnas med innan!

Trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0