Åla

Arvid gillar verkligen att "krypa" till sladden på dammsugaren. Han verkligen kämpar och det ser ut som han simmar på golvet. Han blir bättre och bättre för varje dag. Snart kommer han på hur han ska göra med att använda både händer och knän, så han kommer fram fort. Stark är han iallafall, det är så man själv får kämpa när han ligger på skötbordet när det dags för att klä på honom =)

Neh skulle man ta tag i lite packning kanske, lusten försvann ganska fort och jag blev på dåligt humör pga en viss person :P Fast man är ganska van vid det här laget :(


Vår lilla knubbis ♥


Kommentarer
Postat av: Faster Jenny

Åhhh, jag blir helt sjuk. Jag vill ju träffa dig och Arvid!!! Hoppas vi kan träffas nästa vecka. Jag hjälper er gärna med vad som helst, packning eller annat.Snart är det fest :) Ni skulle sova här va? STOR kram från oss

2011-01-13 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0