Snart är 2012 här!

Julen har varit perfekt. Förutom att vi inte fick nån snö. Men det är väl nått man får bli van vid kanske?

Och nu är det snart dags att fira in ett nytt år. Detta året blir vi 6 barnfamiljer som firar ihop om jag har räknat rätt :) ska bli kul, skönt att det är på hemmaplan iallafall.

Ser fram emot detta året, för det ska bli mitt år där jag ska bli mig själv igen. Glada och positiva Malin. Som orkar mera. Så via träning och bättre kost så ska det nog rasa några kilon till sommaren. Förhoppningsvis MÅNGA! Mitt första delmål blir 10 kg.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Heja Malin :-). Du kommer klara det! Du har gjort det innan, så nu är det bara att ladda med massor med motivation och vilja.

Härligt med nytt år och nya mål :-). Kram <3

2012-01-02 @ 00:36:54
Postat av: Sandra

Go Malin!! Jag håller tummarna för dig och vet att du kommer klara detta super bra.. Du kan bara du vill :) Tror på dig!



Sv: De är en manlig läkare...

2012-01-03 @ 09:33:58
URL: http://www.familjejuveler.se/sandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0