Dan före doppardan

Har just nu en son som ligger vaken sen 30 min tillbaka. Vi hörde nog honom för sent så han kom in i andra andningen istället. Han somnar förhoppningsvis om snart och jag lika så. Får kolla in i blogg och fb världen först.

Är ledig idag och på schemat står det massor som ska göras. Det är nästan så man vill dela sig på två för att hinna med. Jaja det får väl bli som det blir.

Nu när man är uppe vid den här tiden så kommer tankarna på då jag väntade Arvid. Hade sån smärta så jag var uppe nästan varje natt mellan 02-05. Hemskt var det. Är nu ett år sen jag blev opererad och jag har inte upplevt smärta alls vilket jag är oerhört tacksam för.

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0