Dan före dan före doppardan

Snart lider denna onsdagen mot sitt slut och torsdagen är på väg.
Två dagar kvar till självaste julafton. Ser fram emot dagen fast det känns konstigt att julen är här och ingen julkänsla i kroppen. Allt kommer vara över på ett kick tror jag!

Efter jobbet idag och jag hade skiftat med en kollega som behövde byta. Så öppning istället för stängning är inte helt fel. Mötte jag upp Sandra och Johanna utanför dagis för att tillsammans ge en julblomma och tomte till fröknarna. Och tacka för denna termin!
Elisabeth och Malin var där och dom blev jätteglada. Kul.
Killarna var verkligen uppe i varv och jag antar att det var nog som att slå igen en dammlucka när gänget gick ifrån dagiset. Men är man förskolelärare så är man.

Var sedan inom Johanna och hämtade mina beställda varor från barnkällaren. Sååå fina! Bra att ha nått man vet man kan beställa ifrån. Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0