Helgen

Då var denna sista helg över på semestern, på tisdag börjar allvaret igen! Jobb, förskola och rutiner. Rutiner har vi sen innan men med att både jag och Johan jobbar. Det blir nog bra.
I fredags hade vi Hannah, Torbjörn och lilla Tilde på besök, blev en mycket mycket trevlig kväll med massa skoj :) Det gör vi gärna om igen!
På lördag mådde man inte så bra, tog hela lördagen och halva söndagen innan jag kände mig "normal". Är inte van att dricka helt enkelt. Efter Johan jobbat klart och Arvid hade vaknat från sin lur så körde vi hem till Kicki och Martin och träffade hela familjen. Man blev bara lite bebissjuk :)
Vi grillade och hade det trevligt. Barnen lekte och givertvis så bråkade dom om samma saker, hihihi.
Idag hälsade vi på svärföräldrarna på förmiddagen, kusinen Alva var där så Arvid hade nån att leka med. Sen gick han och jag hem. Stekte lite pannkakor till lunch och det smaskade sonen i sig :) Men nog var han trött men jag trodde aldrig att han skulle somna på skötbordet efter lunchen.
Det var bara att bära in honom till sängen och sen sov han gott i 2,5h. Trött kille.
Sen på eftermiddagen körde vi hem till Jenny och Fredrik och fikade god Äppelpaj, mums. Fick kusinerna busa av sig ännu mer <3 Kunde inte bli en bättre helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0