Semester

Det märks när det är sommar för man sitter mindre och mindre framför datorn. Just nu är jag och Arvid i Dalarna och njuter av semester. Hela förra veckan var svärföräldrarna, svägerska med familj och vi samlade i en stuga här i Falun. Det var verkligen supertrevligt och dagarna gick så fort förbi. Vi hann med att besöka min brors och morbrors fäbodar. Plockat svamp, blåbär i skogen och bad och shopping och mycket annat. Som jag har njutit.

Här ser vi skogsmullen själv =) Det är verkligen superskoj att hitta kantareller. Goda är dom med! Trivs så himla bra när man kommer ut i skogen och travar runt.
Arvid älskar verkligen blåbär och lingon, han åt vita som röda =) och sen vet jag inte hur mycket skogshallon han har fått men mycket har det blivit.
Men nu är denna vistelse snart slut. Imorgon åker vi igen och det är lika sorgligt. Har haft 2 underbara veckor här hemma. Nu ska jag njuta dom 2 sista nere i skåne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0