Sista veckan

Då var det ny vecka och jag är inne på min sista semestervecka. Tråkigt men man ska ju börja nån gång. Idag har det varit fortsatt inskolning på förskolan för Arvid och det går hur bra som helst. Varje dag så blir han så arg när vi ska gå in hemma hos oss för han vill var kvar ute. Men in måste vi för det ska ätas lunch och sova middag. Han slocknar som ett ljus vid 12-tiden varje dag. Skönt att man har sina rutiner.
Jag sitter och ugglar på nätet fast jag inte ska, för det slutar att man sitter här för läääänge för det finns så mycket man ska ta igen.
Igår hade vi lite släkt på födelsedagsfirande här hemma. Pappan i huset har fyllt år så det ska ju firas. Kul eftermiddag! Blev mycket spring för en viss herre skulle till bassängen som stod på gräset hela tiden!
Mammas busfrö ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0