NYA TAG!

Idag börjar allvaret!

Nu är det slut på all skitmat och godis. Har verkligen mått dåligt över hur jag äter nu för tiden.
Jag tar nya tag och planering är min nya vän. Nästa vecka startar jag med att träna och det ser jag framemot. Älskade verkligen friskis och svettis i stan men det kommer bli så dyrt med bensin att köra dit. Så jag håller mig på hemmaplan. Ska köra vanliga gympapass och testa zumba som man har hört mycket om. Kommer säkert skratta för jag kommer att vara så kass men övning ger färdighet.
Jag har gjort det förr och jag ska ta mig fan göra det igen!!!
Både jag och Johan har gjort ett gemensamt mål som kommer ske i vår. Så det ska var lite motivation så man får lite jävlar anamma i sig :)
Wish me luck!!!
Jag vill ha den känslan som jag hade innan när jag hade gått ner 18kg

Kommentarer
Postat av: Julia

Allting går om man bara vill och du är ju en kämpe utan dess like så det här kommer du klara galant! Vill du ha en vän att motionera med så vet du var jag finns. HEJA HEJA!

2011-08-29 @ 13:29:48
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken fin bild på dig !! Jag hejar på dig :)

2011-08-30 @ 09:32:34
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Malin

Tack kära vänner :)

2011-08-31 @ 12:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0