Ny telefon

Då var äntligen en ny mobil på plats. Blev en Iphone 4. Är så trött på den gamla och den har åter igen skador på "plasten". Andra gången det händer.
Nu ska jag bara lära mig allt som finns på den :P
Arvid är nu inne på sin 1 vecka när det gäller inskolning och det har gått toppen. Det som är jobbigt är när vi kommer hem och jag får bokstavligen bära in honom för han inte vill gå in. Han får såna utbrott, men han är ju trött och sova måste han göra. Igår efter 1,5h vila så vaknar han och är ledsen och sen var han som en helt annan person. Han skulle vara på mig hela tiden och inget dög. Han blev så förbannad. Såna dagar är inte roliga plus att man hade bråk men Johan med. Egentid lockade enormt kan jag säga!!!
Får se vad denna dagen ger. Vid 11.30 ska jag hämta sonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0