Glad dag!

Det blev en bra dag trots allt :)
A var på förskolan mellan 9-13.30 idag och allt hade gått toppen. Han skulle sova middag där för första gången och det hade med gått fint, *stolt mamma*. Min första tanke var när jag fick höra att dom skulle sova i samma rum på madrasser, hur ska det gå? Men det funkade bra minsann. Han satt i mitt knä en stund efter han hade vaknat, lite mysstund :) Sen var han så glad och pigg när vi skulle gå. Och när vi kom hem så var det lite protester men det var bara lite grann. Åt lite mellis och nu ska han äta själv hela tiden!
Sen ville jag hitta på nått så jag hörde ifall svägerskan ville träffas och det ville hon :D
Kusinerna har verkligen så roligt tillsammans, och A tycker att Alva har roliga leksaker!!
Jag och Johan har länge pratat om att det är verkligen dags att plocka undan småleksakerna och köpa mer som passar Arvid. Han älskar nycklar och lås, allt som har teknik att göra, så jag ska leta runt på nätet och få lite idéer som även hjälper hans utveckling.
Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0