Fredag!

Pust, har hållt på och flängt runt i lägenheten och tvättstugan sen 9 imorse. Nu tar jag en välbehövlig paus. Fast jag skriver in recept i receptboken, men sitter gör jag iallafall :P
Tänk att det alltid finns saker att göra och nog hittar man på nya projekt under tiden med. Konstigt :O Lämnde lillgubben på förskolan och han tittade knappt på mig när jag sa hejdå. Skitunge ♥ Det är toppen att han har det bra! Igår när dom var ute och lekte satte sig Arvid rakt i vattenpölen, det är verkligen typiskt honom.
Han vaknade redan 06 idag och gnällde redan vid 08. Så jag undrar hur det har gått idag. Han lär sova som en stock nu. Ska dit vid 13.45-14 och hämta honom.
Lunchdags!

Kommentarer
Postat av: Faster Svägerska

Älskar er! Tack för mys med er igår. Snart ska jag hämta min lilla fis. Sovit där idag, spännande. Kram till er

2011-08-26 @ 13:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0