Det går framåt iallafall

Det har faktiskt gått bra dom två senaste dagarna. Hade en liten svacka när jag satt på lunchen på jobbet igår. Där finns 90% av dagarna alltid söt-, och godsaker. Men jag ska kämpa på. Hemma går det bra. Så det ska bli skoj att ställa sig på vågen på måndag.
Nu ska jag faktiskt lägga mig en liten stund. Har såna strider här hemma med en extremt olydig son så jag måste ladda batterierna. Hushållet får stå stilla ett tag. Arvid slocknade redan efter 10 när vi gick hem från affären i ösregnet. Han satt och sov. Men det vara bara att väcka honom och hålla igång till efter lunch.
Lunchen smaskade han i sig med glädje. Lax, potatis och broccoli. Täckte laxen med en röra av purjolök,dill och creme fraiche. Mums mums. Jag skippade potatisen och kokade broccoli istället.
Ha en bra onsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0