Leka

Gårdagens gnäll och korta sovstunder resulterade i 12 timmar sammanhängande sömn för lillen. Så både jag och Johan fick sovmorgon till strax innan 8. Skönt. Sen att få duscha och klä på sig och sminka sig i fred är väldigt uppskattat! Då är det en bra start på morgonen.
Efter frukost klädde jag på arvid sen drog jag igång den dagliga dammsugningen och sen har vi bara lekt och busat i hans rum tills det var dags att vila. Har varit dålig att låta han få somna själv i sängen. Men idag blev det så. Satt och myste lite och sen la jag honom i sängen och gick ut. Han sa inte mycket utan la sig till ro och somnade. Mycket bra!!



En massa bus på sitt rum =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0